|   15:07:40
[צילום: חן ליאופולד]
עמית דובקין / Amit Dubkin
אסטרטג נדל"ן, יועץ תקשורת ובעל משרד למיתוג ויחסי ציבור.
מעכשיו RSS לכל תגית
לקבלת רשימות חדשות בנושא לדוא"ל שלך:
נא לרשום דוא"ל שלח
אישים ופירמות בחדשות  /  נושאים בחדשות
 אורנה אנג'ל  עופרת יצוקה   דה מרקר   זבולון אורלב  אהוד אולמרט  ציפי לבני (שפיצר)  יעקב ליצמן  דוד בן-גוריון  אהוד ברק  שרי אריסון  הוצאת עיתון הארץ בע"מ   מיכה לינדנשטראוס  אורי בר-לב  מבקר המדינה   אורי יהודה אריאל  ברק אובמה  אורי מילשטיין  הארץ   עוזי פוגלמן

 פרשת הולילנד  סדום ועמורה  פרשת כרטיס פתוח  פרשת ליברמן  אקטיביזם שיפוטי  משפט אולמרט  הגרעין האירני  פרשת ביניש  ישראלי-פלשתיני
עמית דובקין / Amit Dubkin
●  רשימות    ●  פורום    
עמוד 1 מתוך 4
המלחמה והרכבת הקלה כהזדמנות לשכונות הדרום
השילוב של דחיפת התחדשות עירונית כוללת בשכונות הדרום, זאת תוך כדי העברתן ברשם המקרקעין ובד בבד התקדמות שלושת קווי הרכבת הקלה, האדום שכבר נפתח, ובהמשך הקווים הירוק והסגול, בהחלט עשויים להעניק "פוש" דרמטי לשכונות אלה

האם המלחמה תטשטש הפער בין מרכז לפריפריה
דווקא המלחמה האחרונה, שבמובנים רבים הרחיבה מאוד את אזורי הפריפריה עד כדי ממשק למרכז הארץ, עשויה ליצור בימים שלאחר סיומה, מגמה חדשה משמעותית של תזוזה הן למגורים והן לתעסוקה אל מחוץ ל"מדינת תל אביב"

להכשיר את השרץ
20 שנה לאחר שהוחלט על תמ"א 38 כפרויקט לאומי לחיזוק מבנים, הפרויקט לא רק שאינו ממריא, אלא אף התאפיין בירידה במהלך השנתיים האחרונות

היכן שכר המינימום
לא מדובר בתרחיש נקודתי בר תיקון טכני, אלא במגמה הולכת וגוברת שעלולה, חלילה, לייצר בד-בבד גם תרחיש של עוני של ממש, כפי שתואר על-ידי ז'בוטינסקי ואחרים, וגם חלילה להביא את החברה הישראלית לשבר חברתי שכמותו אל הכירה מעולם

מתי ישראל תחזור להיות יעד מועדף למיליונרים
כל אחד מאיתנו יודע גם יודע שללא אליטה כלכלית משמעותית אין תוחלת ליציבות כלכלית בכל מדינה

צפון עשיר, דרום עני - מיתוס חסר בסיס
מסתבר כי מה שמניע את הביקושים לנדל"ן איננו נושא הצפון-דרום, אלא דווקא איכות סביבה והמרחק בין אותו אזור או שכונה ממטרדים מזהמים

כבר לא אור לגויים
ייתכן מאוד שטעות גדולה בידינו לחשוב כי אנחנו מודל ראוי של מדינה * המצב הנוכחי משקף אולי מגמה חיובית שהייתה במהלך העשורים שחלפו, אולם איננו משקף כל ועיקר את תמונת המצב הנוכחית ובמיוחד את התרחישים הצפויים לנו בעתיד

העלייה הגדולה כמנוף לענף הבנייה
אם חפצים אנו לקלוט כהלכה את מאות אלפי העולים שיגיעו אלינו במהלך העשור הקרוב, שומה עלינו להגדיל באופן משמעותי את התחלות הבנייה לכ-120-100 אלף לשנה

האם המשק באמת מתחיל להתאושש
זו ללא ספק אחת המלחמות הממושכות בתולדות המדינה ואיש עדיין אינו יודע כמה זמן בפועל היא תמשך והאם תסתכם בזירת רצועת עזה או גם בזירות נוספות דוגמת החיזבאללה בצפון

גרעון כפול בגלל ממשלה כפולה
המספר הבלתי נתפס של חברי הממשלה הוא תולדה של הסכמים קואליציוניים ובד בבד תאבון בלתי נתפס של עסקנים פוליטיים כאלה או אחרים להתהדר בתואר "שר" או "שרה"

מטרו בנגב המערבי כהתגשמות החלום הציוני
נשאלת השאלה האם להבדיל אלף אלפי הבדלות לא הגיע הזמן שבמסגרת שיקום מה שהיה עוטף עזה, אין מקום לשקול קידום מטרו מהיר, יעיל ובטוח גם באזור זה, כחלק בלתי נפרד מתכנונו לדורות הבאים?

תגנו גם על דרום תל אביב
רוב הבניינים בדרום הינם ללא רישום זכויות מקרקעין (להלן "רישום בטאבו") ובסטטוס הקרוי "מושע" * הבעיה העיקרית שלו איננה רק בהעדר זכויות של הדיירים על הדירה בה הם מתגוררים, אלא גם בהעדר אפשרות, לא להתחדשות עירונית ובדיעבד גם לא למיגון

עשור התשתיות הלאומיות 2034-2024
דווקא זוהי העת, בהפוך על הפוך, לנווט כמה שיותר תקציב ממשלתי באופן ממוקד לטובת תשתיות, זאת כולל תשתיות לתעסוקה, דיור ותחבורה, ולמצב מחדש את מדינת ישראל בצמרת המדינות המפותחות בעולם

חרדים למדינת ישראל
על-פי נתוני ה-OECD, אם החרדים והערבים החיים בישראל היו נוטלים חלק שווה בתעסוקה ובפעילות הכלכלית, אזי מיקומה של ישראל היה מזנק לאחד המקומות הראשונים בעולם ברמת הצמיחה השנתית

כעת הזמן לזרז השלמת כביש חוצה ישראל
העובדה שחלפו כ-30 שנה בקירוב מאז התחילו לסלול את "חוצה ישראל" והגדירו אותו בצדק רב כפרויקט לאומי מוביל או כ"מוביל הארצי של שנות ה-2000" אומרת דרשני

חיפה - האם ההזדמנות הנדל"נית הבאה
ההזדמנות האמיתית של מטרופולין חיפה להפוך לאלטרנטיבה הנדל"נית הבאה של מדינת ישראל, תלויה רבות בקידום ויישום תמ"א 75, תוכנית הענק להוציא את כל המפעלים המזהמים מאזור המפרץ ובמקומם לבנות 120 אלף יחידות דיור וכן מיליוני מ"ר לתעסוקה, מסחר ותיירות.

רכבת קלה עם שאלות כבדות
ובמילים אחרות, האפקטיביות של הרכבת הקלה, שכבודה במקומה מונח, תהפוך עם הזמן לבטלה בשישים לעומת הצרכים התחבורתיים של גוש-דן הקורס

כשהחתול שומר על השמנת
גולדקנופף, יותר משר שיכון אחר שהיה לפניו, ייזכר בתור מי שבתקופת כהונתו נכנס שוק הדיור לספר השיאים של גינס במחסור בדירות שיגיע עד מהרה לרבע מיליון

מדוע אנחנו מאחרים את הרכבת
לממשלות ישראל לדורותיהן, ובמיוחד לפקידי האוצר יש אינטרס מובהק שיהיו כמה שיותר מכוניות, זאת משום שמכונית הפרטית הינה מחלבת כספים אידיאלית, כולל מיסוי הרכב, חלקי חילוף ומיסוי על הדלק

רקוויאם להתיישבות הכפרית בישראל
התהליכים שעוברת ההתיישבות הכפרית במהלך העשורים האחרונים, ובמיוחד הרחבת מושבים וקיבוצים, מדלדלת עוד ועוד את מה שנחשב בשעתו לפאר חלום ההגשמה הציונית

 1   2   3   4  >>
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: ד"ר אליהו כהן 1 פתח תקוה 4976012 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il