הדוגמן רז מאירמן, שנבחר לאחרונה להנחות את תוכנית הריאליטי המירוץ למיליון, נבחר לפרזנטור של מותג האופנה הבינלאומי CELIO, אותו הוביל עד-כה השחקן והמנחה, גיא זוארץ.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מק'אן בוטיק. מאירמן, אשר יוביל את קמפיין הקיץ 2009 של CELIO, יקבל עבורו סכום של כ-300,000 שקלים.
מאירמן שימש ככתב לענייני תרבות בחדשות HOT וככתב שטח בתוכנית ערב טוב עם גיא פינס. הוא מוכר כדוגמן בינלאומי שהוביל קמפיינים בינלאומיים, ומשמש כיום כעו"ד בשוק הפרטי בתחום הקניין הרוחני.
לדברי שגיב שקד, מנכ"לית CELIO ישראל, "celio פונה לגברים בגילאי 35-25 איכותיים, בטוחים בעצמם, בעלי סגנון עדכני, סולידי, לא צעקני ולא מתאמץ. רז מאירמן הולם את ערכי המותג של celio ומשקף נאמנה את קהל היעד של המותג".